Vacu-Line - spacer w podciśnieniu

Nowoczesna metoda zwalczania tkanki tłuszczowej i cellulitu!

Terapia na Vacu-Line przynosi trwałe efekty!

  • Utrata wagi do 12 kg
  • Cellulit zanika u 80% użytkowników
  • Redukcja średnio od 8-20 cm obwodu ciała

Vacu-Line to specjalistyczne urządzenie łączące zalety wysiłku fizycznego i działanie podciśnienia. Urządzenie typu bieżnia umieszczone są w szczelnej kapsule sięgającej powyżej bioder.

Jak działa Vacu-Line?

W wyniku wykonywanego ruchu na bieżni i panującym w kapsule podciśnieniu dochodzi do polepszenia krążenia krwi w skórze i tkance podskórnej w miejscach, gdzie z natury kobiet odkładają się większe ilości tłuszczu: uda, pośladki, talia, brzuch.

Wiadomo, że tłuszcze są ważnym nośnikiem energii, potrzebnej do pracy mięśni szkieletowych. Substraty tłuszczowe, tzw. wolne kwasy tłuszczowe, pochodzące w tkanki tłuszczowej są dostarczane do mięśni z krwią.

Stąd więc podczas ćwiczenia w Vacu-Line dochodzi do podwyższonego wyzwalania substratów tłuszczowych (wolne kwasy tłuszczowe) z tkanki tłuszczowej oraz na skutek lepszego krążenia krwi, także do ich szybszego odtransportowania do tkanki mięśniowej, gdzie w wyniku procesów utleniania, zachodzących w mitochondriach, powstaje dwutlenek węgla i woda.

Panujące w Vacu-Line podciśnienie powoduje również poprawę krążenia limfy, odpowiadających za usuwanie nadmiernych płynów i zbędnych produktów przemiany materii. Efektem jest wygładzenie skóry, poprawa jej jędrności, oraz szybka redukcja obwodu sfer problemowych: uda, biodra, talia, brzuch.

Efekty działania:

  • poprawa cyrkulacji krwi i limfy
  • wzrost przemiany materii
  • szybsze spalanie tkanki tłuszczowej
  • eliminacja cellulitu
  • spadek wagi ciała
  • korzystne samopoczucie i wzrost witalności
  • poprawa sylwetki ciała

Jak ćwiczyć na Vacu-Line?

W zależności od stopnia grubości tkanki tłuszczowej i poziomu rozwoju cellulitu zaleca się od 10-30 treningów na Vacu-Line. Treningi powinny odbywać się co 2-3 dni.

Czas trwania treningu - 30 min z podziałem na 3 fazy:

  • pierwsze 5 min- ustawienie podciśnienia na klika mbar, organizm dostosowuje się do podciśnienia
  • stabilizacja podciśnienia- 20 min treningu zachowując odpowiednie tempo
  • ostatnie 5 min- zmniejszamy ciśnienie aż do pozycji wyjściowej, zakończenie treningu

W trakcie treningu puls osoby ćwiczącj powinien utrzymywać się na stałym poziomie i wynosić od 120 do 140 uderzeń na minutę. Wskazane jest również wypicie 0.5 l wody by dostarczyć organizmowi niezbędnych bodźców, kóre efektywniej spalają tkankę tłuszczową.

Dla podtrzymania efektów osiągniętych w trakcie pełnej serii ćwiczeń zaleca się korzystanie z urządzenia Vacu-Line 1-2 razy w tygodniu.

Przeciwskazania do ćwiczeń Vacu-Line:

  • zaawansowane choroby serca i układu krążenia
  • ciąża
  • epilepsja
  • cukrzyca
  • miesiączka
  • indywidualne przeciwskazania medyczne do uprawiania ćwiczeń fizycznych

Aby kuracja w Vacu-Line była skuteczniejsza należy:

  • Jeść ok. 5 posiłków dziennie: w mniejszych porcjach lecz częściej, najlepiej posiłki ciepłe (sycą dłużej), dieta beztłuszczowa, bogata w błonnik ( warzywa, pełnoziarniste produkty zbożowe), ograniczyć spożycie soli
  • Duża ilość płynów- wody niegazowanej, naparów ziołowych, herbaty- pomaga oczyszczać oganizm z toksyn, osłabia uczucie głodu
  • Jeść powoli
  • Ostatni posiłek ok. godz. 19.00

 

 

Zobacz cennik